به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی مجد آرا صبح امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد اظهار داشت: ورزش همگانی در آذربایجان غربی همچون بسیاری از استان‌های کشور نیاز به تعییر و تحول بنیادین دارد.

وی تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تغییرات مورد نیاز سلسله برنامه‌های مدونی را تهیه کرده و در این ارتباط افزون بر 100 طرح کاربردی مورد بررسی قرار گرفته است و دو کتاب نیز برای این تغییرات به عنوان محور مورد معرفی واقع شده است.

مجد آرا گفت: برای اجرای سند ورزش‌های همگانی از کتاب تغییر و تعالی به عنوان منبع اصلی این کار بهره برداری می‌شود .

وی تصریح کرد: لازم است در کلیه استانها برای تشکیل شورای تحول در هیئت ورزش‌های همگانی همکاری مناسبی با استانداری شکل گرفته و از توان شهرداری‌ها نهادهای عمومی و خدماتی و دیگر دستگاه‌های مختلف دولتی استفاده شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: امروزه آموزش‌های نوین از محورهای توسعه است و در کنار آن نقش رسانه و تبلیغات را به همراه ضرورت تعامل با دستگاه‌های دولتی نمی‌توان در توسعه ورزش همگانی کتمان کرد.

مجد آرا اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های توسعه ورزش همگانی توجه به خواست مردم است و شهروندان با پیگیری ورزش‌های همگانی به راحتی می‌توانند از انواع استرس‌ها دور شده و محیط سالم‌تری برای زندگی خود فراهم کنند.

وی نقش خانواده‌ها و به ویژه مادران را در توسعه ورزش همگانی بسیار پر اهمیت بر شمرد و گفت: مادران عمود خیمه ورزش‌های همگانی هستند.

مجد آرا گفت: به واسطه برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای تأکیدات مسئولات ارشد نظام سلسله برنامه‌های توسعه ورزش‌های همگانی در کشور در سال‌های اخیر شتاب گرفته و مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی در سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618561
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.