رییس هیات ووشو استان سمنان روز پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: تیم ووشو شهرداری دامغان که جزء چهار تیم لیگ برتر ووشو کشور معرفی شده ، برای شرکت در مسابقات بین المللی ووشو ارمنستان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه سی ام فروردین 96 راهی این مسابقات شد.
مرتضی نبوی خاطر نشان کرد: حسین روشنفکر سرپرست تیم، حسین تقی پور سرمربی، مرتضی اصغری کاپیتان تیم و جهان شیر مدیر حراست در این سری از مسابقات از سمنان به ارمنستان اعزام شدند.
وی افزود: احمد واحدی در وزن منهای 80، سجاد تقی پور وزن منهای 60، امین حسن خانی در وزن منهای 56، مرتضی اصغری در وزن منهای 75 و محمد امین نبوی در وزن منهای 52 در بخش ساندا در این مسابقات حضور دارند و در بخش تالو محمد میرخانی، حسین تقی پور ، علی ولی نیاز یوسف عسگری و علیرضا الماسی حضور دارند.
رییس هیات ووشو استان سمنان گفت: این وو شوکاران به مدت چهار روز در 2 رشته ساندا و تالو در شهر ایروان ارمنستان به رقابت می پردازند.
تیم ووشو شهرداری دامغان در مسابقات بین اللملی ووشو جام پارس که به میزبانی سمنان از 25 تا 27 فروردین 96 برگزار شد با یک مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز چهارم شد.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.