به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی لالاییان شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: این فیلم به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به زمان رونمایی از این فیلم مستند افزود: فیلم مستند "بی‌قرار " در منزل شهید محمدحسین حمزه با حضور مسئولان استان سمنان رونمایی می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه این مستند کاری از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز سمنان است اضافه کرد: مستند بی‌قرار به زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه می‌پردازد.

به گفته لالائیان این فیلم مستند به مدت بیش از 30 دقیقه تدوین‌ شده است و برای نخستین بار چهارشنبه 30 فروردین ماه در منزل این شهید والامقام اکران می‌شود.

وی با اشاره به روند و محتوای این فیلم مستند اضافه کرد: این فیلم با استفاده از موقعیت اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین ساخته‌ شده و دوربین با پدر این شهید مدافع حرم در مسیر پیاده‌روی اربعین هم گام و هم‌کلام شده و روایتگری ابعاد زندگی این شهید والامقام در این مسیر انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مستند بی‌قرار از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز سمنان و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621924
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.