علی اصغر مجد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : قبل از دولت یازدهم بسیاری از واحدهای صنعتی دامغان با مشکل نقدیندگی و نبود بازار فروش مواجه بودند که پرداخت تسهیلات رونق تولید، رونق اقتصادی را به این واحدها برگردانده است.
وی تصریح کرد : فروش بسیاری از کالاها بعد از توافق هسته ای در داخل و خارج از کشور بسیار مطلوب شده است و تدبیر اقتصادی دولت یازدهم برای رونق کسب و کار باید همچنان ادامه یابد.
وی اظهارداشت : دولت یازدهم تاکنون خدمات ارزشمندی در رابطه با بهبود وضعیت معیشت مردم، بازگرداندان واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال به چرخه تولید انجام داده است اما برای رسیدن به شرایط آرمانی همه مسوولان نظام باید بیشتر تلاش کنند.
فرماندار دامغان با بیان این که در سال گذشته همزمان با انتخاب شعار 'اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل' برنامه اشتغال زایی ارزشمندی در کشور پی ریزی شده است ، گفت : در سال جاری نتیجه آن اقدامات را خواهیم دید.
مجد اضافه کرد : افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در جامعه به هیچ عنوان منتی بر ملت سرافراز ایران نیست اما باید دانست که با بی تدبیری برخی دولت های گذشته ، قطار اشتغال زایی و رونق کسب و کار در جامعه متوقف شده بود.
وی ادامه داد : مهم ترین برنامه دولت تدبیر و امید تحقق منویات رهبر انقلاب در رابطه با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال است که به طور جدی در حال پیگیری است.
فرماندار شهرستان دامغان تصریح کرد : دولت تدبیر و امید در سال' اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ' گامی درصدد کاهش آمار بیکاری به یاری خداوند بر خواهد داشت.
748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش 404 میلیارد تومان تا کنون موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.