سیدخالق سجادی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی برنامه ای جامع است که در رونق اشتغال و تولید نقش عمده بر عهده دارد و در فعال کردن اقتصاد و تولید تاثیر گذار است.
وی ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان بهشهر همگام با کشور را یکی از اقدامات انجام شده در راستا اقتصاد مقاومتی در سال گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبری امسال این مهم و رونق کسب و کار و تولید و اشتغال زایی جوانان با قوت بیشتری دنبال می شود.
فرماندار بهشهر ادامه داد: در راستای اشتغال زایی و رونق تولید در سال گذشته 870 میلیارد ریال اعتبارات دولتی در حوزه اشتغال شهرستان بهشهر و کارگاههای تولیدی بزرگ و کوچک اختصاص یافت که نقش موثری در کاهش بیکاری داشته است.
سجادی گفت: امسال هم در ادامه فعالیت های سال گذشته در حوزه های مختلف، مسئولان شهرستان بهشهر نگاه عادلانه به مناطق مختلف شهری و روستایی در ابعاد مختلف گردشگری، صنعتی، خدمت رسانی، گازرسانی، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی و غیره داشته و از سرمایه گذاران حمایت می کنند.
وی افزود: فرهنگ سازی برای اشتغال خانگی و خرد از موارد مهمی است که با قوت بیشتری انجام خواهد شد تا به نوعی هر خانه تبدیل به یک کارخانه شود و جوانان ما از اشتغال مناسب و درآمد کافی برخوردار شوند.
شهرستان 168 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.