به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نامگذاری با هدف جهت دادن به مسئولان و مردم فهیم ایران اسلامی است که کشور با ظرفیت های خود به سمت تعالی و پیشرفت روز افزون گام بردارد.
وی اضافه کرد: با وجود ذخایر خدادادی در کشور در حوزه اشتغال و تولید به نوعی دچار مشکل هستیم که حل این مشکل اراده مسئولان را می طلبد.
محمودی نیا اضافه کرد: در این ارتباط رهبر معظم انقلاب سال 95 را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند تا دولتمردان و سران سه قوه عزم جدی خود را برای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معطوف کنند.
وی گفت: هرچند تلاش‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته، ولی از نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مشهود است که رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد دغدغه جدی دارد و مسئولان باید با عزم و اراده جدی و وحدت و همدلی برای حل مشکلات بیکاری تلاش کنند.
محمودی نیا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رشد صادرات کالاهای غیر نفتی، برطرف شدن بیکاری و رونق اشتغال سبب رونق تولید و کسب و کار در کشور می شود و این مهم با خودباوری بین مردم و مسئولان و بویژه در بین جوانان خوش استعداد این کشور محقق می شود.
وی تاکید کرد: جوانان ایرانی در همه عرصه ها پیشرو هستند و انتظار می رود مسئولان نظام بویژه مسئولان حوزه اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و در عمل به اشتغال و تولید رونق بخشند.
محمودی نیا افزود: مردم نیز وقتی این حرکت را از مسئولان نظام ببینند با تمام وجود با استقامت و اراده قوی در مقابل تحریم‌های دشمن مسئولان را یاری خواهد کرد تا این امید و خودباوری اقتصادی در جامعه نهادینه شود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.