به گزارش ایرنا، سفر رئیس جمهوری برای افتتاح 18 طرح عمرانی به سمنان، ارایه گزارش هیات ویژه حادثه پلاسکو، مساله وزیر راه با خبرنگار و برگزاری مسابقات بین الملی ووشو از 25 تا 27 به میزبانی سمنان از مهم ترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی این استان بود.
***اخبار محلی در فضای مجازی استان سمنان
- سفر رئیس جمهوری در روز پنجشنبه هفدهم فروردین 96 به همراه برخی از وزیران و هیات دولت برای افتتاح 18 طرح عمرانی در حوزه راه، مسکن، کشاورزی و دیگر طرح های عمرانی در استان سمنان در صدر خبرها قرار داشت.
در همین ارتباط نیز برخی از شبکه های اجتماعی استان سمنان سفر رئیس جمهوری به این استان را از نگاه خود مورد نقد قرار دادند.
- همچنین این شبکه های اجتماعی به برگزاری مسابقات بین المللی ووشو در سمنان که از 25 تا 27 فروردین 96 با حضور کشورهای بلاروس، بلغارستان، هندوستان، قزاقستان، پاکستان، برونئی، لبنان، ارمنستان، عراق، سنگاپور، افعانستان، اندونزی و ایران اشاره و استقبال کردند.
- ارسال تصاویری از منحرف شدن خودروی کامیون حامل بار زباله در محور ساری- سمنان برای دفن زباله در حوزه استحفاظی سمنان که مورد نقد قرار گرفت.
***اخبار کشوری در فضای مجازی استان سمنان
- اخباری مبنی بر این که هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو اعلام کرده که با پخش زنده یازده روزه این حادثه به یک بحران تبدیل شد.
وزرات راه و شهرسازی در باره مقررات ایمنی و مسائل ساختمان های موجود مبحث 22 به مقررات ملی ساختمان تاریخی کم توجهی کرده است.
- به جریان افتادن دوباره موضوع برخورد عباس احمد آخوندی وزیر راه وشهرسازی با خبرنگار مورد توجه این شبکه های اجتماعی بود.
- مقایسه سلفی های مرگبار در ایران و جهان که کشور هند وستان با 76 قربانی و ایران با 16 قربانی به ترتیب در مقام اول تا دوم قرار گرفته است دیگر موضوعی بوده که شبکه های اجتماعی استان سمنان در این مدت به آن پرداختند.
6026/7344
خبرنگار: امیر حسین کاشی منش**انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.