به گزارش ایرنا، تصادف 130 خودرو در آزادراه شهید شوشتری در محور مشهد- باغچه، به زمین نشستن سومین هواپیمای برجامی ایرباس A300، کشته شدن 160 نفر از ابتدای ابتدای سفرهای نوروزی، واژگونی خودرو امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم نفت تهران در جاده ایوانکی، تجمع شبانه مردم برای جلوگیری از تخلیه زباله در جاده سمنان- ساری از مهم ترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت.
** اخبار محلی در فضای مجازی استان سمنان
- انتشار تصاویری از تجمع شبانه مردم پنجشنبه سوم فروردین 96 در جاده سمنان- ساری برای جلوگیری از تخلیه زباله در این مکان همراه با تصاویری از ممانعت مردم برابر دفن و تخلیه زباله توسط خودروی تریلی که بازتاب قابل توجهب در شبکه های اجتماعی سمنان داشت.
- در سقوط پاراگلایدر در بوستان کوهستان سمنان 2 نفر شامل یک مرد 50 و یک زن 22 ساله مجروح شدند، در پی این سانحه، علت و میزان مجروحیت مصدومان از سوی کاربران فضای مجازی در استان سمنان مورد سوال بود.
- اخباری مبنی بر واژگونی خودروی امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم نفت تهران در محور ایوانکی در روز سوم فروردین که بعدتر مشخص شد در محورهای مواصلاتی استان سمنان نبوده است.
- ارایه آمار از تعداد ثبت نام کنندگان داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان دیگر اخبار محلی در فضای مجازی استان سمنان بود.
** اخبار کشوری در فضای مجازی استان سمنان
- انتشار تصاویر و ویدئوهایی از تصادف زنجیره ای 130 خودرو جمعه چهارم فروردین 96 در جاده مشهد باغچه در آزاد راه شهید شوشتری که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت بیش از 40 نفر شد.
- کشته شدن 160 نفر و مجروح شدن بیش از سه هزار نفر از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تا کنون در کشور و مقایسه این آمار با تعداد کشته های جنگ جهانی مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان قرار داشت.
- به زمین نشستن سومین هواپیمای برجامی ایر باسA330 در روز پنجم فروردین 96 به عنوان دستاورد دیگری از برجام مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان قرار داشت.
- اخباری مبنی بر اضافه شدن استان پارسیان با مرکزیت بندر لنگه به عنوان استان سی و دوم از خرداد 96 و بخشهایی از استان های فارس، یزد، کرمان و هرمزگان با مرکزیت داراب به عنوان استان سی و سوم نیز در فضای مجازی استان سمنان بازتاب داشت.
7344/6103 خبر نگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.