حسن ارگی شامگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل ستادی استانداری سمنان همزمان با سفر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به استان سمنان افزود : تحقق این امر مهم پس از نکمیل این فرایند برای اهالی استان سمنان بسیار ارزشمند و مبارک خواهد بود.
وی اظهار داشت : ذز این دیدار که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استاندار سمنان و فرمانداران استان برگزار و مسایل و مشکلات و کمبودهای این وزارتخانه در شهرستان های استان مطرح شد.
وی خاطرنشان کرد : امید است با عنایت به حضور پرخیر و برکت کاروان تدبیر و امید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد برکات بیشتری برای شهرستان ها ی استان باشیم.
ارگی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات ساخت کتابخانه مهدیشهر و ضرورت مساعد وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی یادآور شد : با توجه به مشکلات کمبود فضای مناسب کتابخانه ای در این شهر و حضور سرمایه گذار بومی در شهرستان برای ساخت ساختمان معوض به طور یقین حمایت شخص وزیر می تواند در 2بخش برای شهرستان برکت داشته باشد.
وی تصریح کرد: در صورت واگذاری به هر شکل اعم از تهاتر یا مشارکت مکان فعلی کتابخانه قدیمی امکان شروع به کار سریع ساخت یک مجتمع ارزشمند برای شهر مهدیشهر فراهم می شود.
به گفته فرماندار مهدیشهر با حمایت های استاندار سمنان و معاون سیاسی و معاون عمرانی استاندار، وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی ، نیز قول مساعدت لازم را در تخقق این امر داده است.
فرماندار مهدیشهر ادامه داد : با عنایت به تاکید استاندار در خصوص تجهیز مجتمع های فرهنگی هنری استان ،وزیر فرهنگ و ارشاد موافقت خود را در خصوص تخصیص اعتبار تا سقف 300 میلیون تومان به هر یک از مجتمع های شهمیرزاد، امیریه، دیباج، کلاته رودبار و بیارجمند اعلام کرد.
ارگی همچنین به موافقت دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین نیروی انسانی این بخش برای شهرستان مهدیشهر اشاتره و اضافه کرد : این موافقت شامل حال شهرستان های سرخه، میامی، آرادان و دیگر شهرستان های استان که کمتر از سه نفر نیرو دارند، خواهد شد.
وی در خصوص مصوبات دیگر این جلسه گفت: با توجه به درخواست فرماندار سمنان ، به برکت این سفر، جلسه ای به منظور سرعت بخشی در شروع عملیات اجرایی تالار مرکزی سمنان به عنوان یک ظرفیت ارزشمند استانی حسب دستور وزیر با خضور مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد و معاون عمرانی استاندار برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز هفدهم فروردین 96 در آئینی در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان به صورت ویدئو کنفرانس، 17 طرح افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح صنعتی با صرف 11 هزار و 740 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.