به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسن روحانی دقایقی پیش در سالن یادگار امام استانداری سمنان و از طریق ویدئو کنفرانس دستور افتتاح 2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای استان سمنان را صادر کرد.

داوود فهندژ سعدی مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در آئین افتتاح این پروژه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این دو مجتمع در شهرستان‌های گرمسار و میامی به بهره‌برداری رسید.

وی به برخی امکانات موجود در این مجتمع‌ها اشاره کرد و افزود: این مجتمع‌ها امکاناتی مانند جایگاه سوخت، نمازخانه، غرفه‌های تجاری و سرویس‌های بهداشتی را دارا هستند.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان به میزان اعتبار صرف شده برای افتتاح این مجتمع‌ها اشاره کرد و افزود: برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای آفتاب ایوان کی در شهرستان گرمسار اعتبار 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

سعدی به افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای سربداران در میامی نیز اشاره کرد و افزود: برای این پروژه بیش از 30 میلیارد ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از مجتمع‌ها در زمینی به مساحت 1.5 هکتار احداث‌ شده و با احداث این مجتمع‌ها خدمات مختلف رفاهی به مسافران ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم امروز رئیس‌جمهور در صدر هیئتی وارد استان سمنان شد و قرار است در این سفر یک‌روزه 17 پروژه عمرانی و اقتصادی را به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606627
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.