هنوز شهد شیرینی طلوع خورشید کاروان تدبیر و امید در 31 فروردین بهار 95 در خطه زرخیز استان سمنان را با اتخاذ مصوبات گوناگون را به یاد داریم و اینبار در بهار 96 نیز با آمدنت ، هوای دیگری به استانت بخشیدی.
بله - دیارمان امروز از وجودت، جویباران شد و با دستان تو این جویباران را باز خواهیم ساخت و آبیاری اش را به تو می سپاریم، در سال 96 شهره شهرمان تاریخ ساز است ، مقدمت را گرامی می داریم، پیوندهایمان مستحکم و آرزوهایمان مستدام باد تا تو در کنار مایی، در شهر مایی ، در دل مایی ، عشق الهی را در تو می بینیم.
ای سردار تدبیر ، آمدنت گل واژه های کلام تاریخ است و استوارنامه ات را مردم به آرامی خویش مدون می سازنند.
تجدید دیدارت دیده هایمان را رنگین و کردارمان در تداوم تعالی تو تبیین می کند، آمدنت را به فال نیک تکرار می کنیم. صلی علی محمد یار خمینی آمد.
باری ، آمدنت، نوید تولید و اشتغال ملی است و رانش تاریخ را در گشایش درب صنایع با دستان تو می گشاییم ، خوش آمدی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری محبوب هر ایرانی.
بی تعارف می گوییم، امروز دیارمان مفتخر به تو سردار دلاور تدبیر و امید است، آمدنت بوی عشق را در دلها رنگین کرد چرا که تا با افتتاح طرح های گوناگون ، این بهشت گمشده کویر ایران را در سالی که مقام عظمای ولایت آن را سال اقتصادی مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری کردند، گامی به سوی توسعه و تعالی به پیش بریم.
لیک انتظاراتمان این است که در این سفر ، کمبودهایمان کاهش، منابع مالی افزایش و زیرساختهای استان تکمیل و ترقی و تعالی استان در همه جوانب تشدید و فقر و نداری تمکین یابد.
رئیس جمهوری به همراه چند تن از وزیران برای افتتاح 17 طرح های عمرانی و تولیدی، امروز پنجشنبه به استان سمنان سفر کرده است.
6126
جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.