بهروز اسودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سمنان، با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه او به استان سمنان اظهار داشت: چهار پروژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بااعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح شرکت صنایع اتومبیل‌سازی فردا در سمنان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت افتتاح و بازدید می‌شود افزود: در این طرح 100 هزار دستگاه اتومبیل کلاس B تولید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اشتغال‌زایی برای 175 نفر در این طرح خبر داد و گفت: یک میلیارد و 125 میلیون ریال در این طرح از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی همچنین اذعان کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه صنایع اتومبیل‌سازی فردا (سالن و بدنه) دومین طرحی است که در بخش صنعت، معدن و تجارت سمنان با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت آغاز می‌شود.

اسودی با اشاره به اینکه سه میلیارد و 630 میلیون ریال در این طرح از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده خاطرنشان کرد: طرح توسعه صنایع اتومبیل از سوی صنایع خودروسازی فردا انجام می‌شود که سالن بدنه 10 خودرو و سالن رنگ با ظرفیت هم‌زمان 20 خودرو با مساحتی بالغ‌بر 45 هزار مترمربع شامل سالن‌های اصلی و فرعی را شمال می‌شود.

وی از افتتاح دو طرح در شهرستان گرمسار با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت خبر داد و گفت: شرکت شکوفا بهداشت و شکوفا شیمی آرین در گرمسار با ظرفیت تولید 112 هزار تن مواد پاک‌کننده و مواد اولیه افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شرکت 409 میلیارد ریال هزینه کردند اظهار داشت: این شرکت طرفت اشتغال‌زایی برای 176 نفر را ایجاد کرده است.

وی افتتاح طرح فرابرد هوشمند میهن را یکی دیگر از برنامه‌های سفر معاون امور صنایع وزیر صنعت به این شهرستان عنوان کرد و گفت: این شرکت با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 14 نفر به تولید 70 هزار دستگاه ساخت تجهیزات عملیات صنعتی می‌پردازد.

اسودی گفت: در این پروژه تاکنون 19 میلیارد ریال هزینه شده است که از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تأمین شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 606107
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.