علی یحیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چند قلاده سگ زنده یاب نیز از استان سمنان به منظور کمک به هموطنان زیر آور و کاهش تلفات احتمالی به مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی ارسال می شود.
زلزله ای با شدت 6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه بخش‌هایی از چند شهرستان خراسان رضوی را در مرکز و شرق این استان لرزاند.
معاون امداد ونجات هلال احمر استان سمنان ادامه داد: اعزام 2 دستگاه زنده یاب و وسایل امداد و نجات برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان از استان سمنان به مناطق زلزله زده در استان خراسان رضوی برنامه ریزی شده است.
معاون امداد ونجات هلال احمر استان سمنان گفت: هلال احمر استان سمنان در صورت نیاز آمادگی اعزام نیروهای بیشتر را به منطقه زلزله زده دارد.
به گزارش موسسه ژئوفیزیک کانون این زمین لرزه عمق 10 کیلومتری زمین در شهر سفیدسنگ از توابع بخش قلندرآباد شهرستان فریمان در 100 کیلومتری جنوب مشهد بود، مشخصات جغرافیایی این زلزله عرض 60،23 و طول 35،83 ثبت شده است.
هنوز اطلاعاتی از خسارات احتمالی این زمین لرزه که در مشهد به طور کامل محسوس بود و شبکه تلفن این شهر را با اختلال مواجه کرده دریافت نشده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.