علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با سفر به سمنان، سالن مسافری ایستگاه راه آهن سمنان را در 2 هزار و 200 متر مربع زیربنا شامل 800 متر مربع فضای اداری و یک هزار و 400 متر مربع فضای خدماتی شامل رستوران، تردد، بوفه و سرویس بهداشتی را افتتاح کرد.
فرشاد زادخور، سرپرست راه آهن ناحیه شمالشرق(1) درباره این طرح به ایرنا گفت: بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع طرح های عمرانی راه آهن شمالشرق برای ساخت سالن ایستگاه راه آهن سمنان هزینه شده است و ساخت این طرح از اسفند سال 90 آغاز شده بود.
علی لاریجانی در ادامه سفر به سمنان عصر روز چهارشنبه، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان در امامزاده یحیی(ع)، حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی و آئین رونمایی از کتاب شهدای فرهنگیان و حضور در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری را در برنامه دارد.
محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، ابوالفضل حسن بیگی نماینده شهرستان دامغان، غلامرضا کاتب نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان و سیدحسن حسینی نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان و تعدادی از فرمانداران و مسوولان استان سمنان، در آئین افتتاح سالن مسافری ایستگاه راه آهن سمنان حضور داشتند.
روزانه تا 90 رام قطار و حدود 70 هزار مسافر از راه آهن ناحیه شمالشرق(1) به طول 540 کیلومتر در استان سمنان در مسیر اصلی تهران- مشهد تردد می‌کنند.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.