غلامرضا کاتب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : افتخار و صلابت ایران در عرصه های علمی، جهادی و اقتصادی در منطقه و جهان هویداست و به هیچ کشور سلطه گری وابستگی ندارد.
وی اظهار داشت : ایران در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و هیچ کشوری نمی تواند مانعی بر سر اقتدار، رشد و پویایی جمهوری اسلامی شود و اگر آمریکا بخواهد در برابر رشد و توسعه نظام اسلامی صف آرایی کند، پاسخ جوانان انقلابی ما دندان شکن خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد : دستگاه دیپلماسی کشور هم با قدرت جواب یاوه گویی و عوام فریبی های استکبار جهانی را می دهد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا تنها مختص به زمان محدود نیست و در مقاطع مختلف از نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد کارشکنی های آشکار این کشور بوده ایم.
کاتب عظمت انقلاب اسلامی را مرهون تلاش ها و وحدت مردم و مسوولان دانست و خاطرنشان کرد : به عظمت و افتخار ایران اسلامی روز به روز در میدان های جهانی و منطقه ای افزوده می شود و این اقتدار مرهون رهبری دلسوازنه امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که وحدت در میان آحاد جامعه و مسوولان مثال زدنی است ، گفت : مسوولان با اقتدار و با صلابت جواب هر یاوه گویی دشمنان را خواهد داد.
وی با اشاره به وحدت گروه ها و احزاب سیاسی در کشور ، یادآور شد : در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بار دیگر این همبستگی ملت ایران به جهانیان نشان داده می شود.
وی ادامه داد : همبستگی قابل توجهی برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در بین مسوولان وجود دارد و باید مسوولان و مردم با توجه به منویات رهبر انقلاب برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.