محسن ایزدبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره استعدادیابی پنج رشته ورزشی، شامل بدمینتون، والیبال، تکواندو، هاکی و ورزش های سه گانه، در رده سنی هشت تا 12 سال، از پانزدهم تا هجدهم دی 95 در قالب این جشنواره برگزار می شود.
وی با اشاره به منطقه ای بودن جشنواره استعدادیابی در رشته بدمینتون در سمنان، یاد آورشد: نمایندگان هفت استان در رشته ورزشی بدمینتون در جشنواره استعداد یابی هگانی استان سمنان حضور دارند.
ایزد بخش یادآور شد: پنج رشته ورزشی برای جشنواره استعدادیابی در سمنان، با انتخاب وزارت ورزش و جوانان و بر اساس عملکرد ورزشکاران استان از سال 90 تا 93 در اردوهای تیم ملی تعیین شده است.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: انتخاب ها بر اساس موفقیت استان‌ها در مسابقات قهرمانی کشوری، قهرمانی آسیا و یا المپیک مدنظر بوده است.
مدیرعامل باشگاه قهرمانی استعدادیابی استان سمنان گفت: استعدادیابی در پنج رشته ورزشی از پنجم دی 95 در استان سمنان آغاز شده است.
محسن مفتاح با بیان اینکه تا کنون 980 نفر از دانش آموزان رده ی سنی هشت تا 12 سال استعدادیابی شده اند، خاطرنشان کرد: آزمایش های مقدماتی به وسیله مربی های آمادگی جسمانی استان سمنان انجام شده است.
مدیرعامل باشگاه قهرمانی استعدادیابی استان سمنان گفت: آزمون های استعداد یابی عملی با حضور نمایندگان فدراسیون های پنج هیات ورزش انجام می شود.
در استان سمنان بیش از 33 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7344/6103
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.