با مشارکت جامعه ورزش و جوانان سمنان دو هزار بسته حمایتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به توزیع دو هزار بسته حمایتی بین نیازمندان استان سمنان گفت: ورزشکاران، جامعه ورزش و جوانان و قهرمانان ورزشی استان سمنان در این رزمایش مشارکت ویژه‌ ای داشته اند.

به گزارش جماران، منوچهر فخری در آئین آغاز رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» ضمن بیان اینکه جامعه ورزشی استان سمنان در شرایط کرونایی به یاری محرومان و آسیب دیدگان از شیوع این ویروس شتافته اند، گفت: در قالب برگزاری این رزمایش دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه ورزشکاران، جامعه ورزش و جوانان و قهرمانان ورزشی استان سمنان در این رزمایش مشارکت ویژه‌ ای داشته اند، تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان همواره در تمامی امور خیر و خداپسندانه پیشرو و پیش‌قدم بودند.

وی با تأکید بر اینکه تأسی از پهلوان تاریخ امام علی (ع) مهمترین رویکرد جامعه ورزشی استان در انجام این کار خیرخواهانه است، افزود: پهلوانی تنها به جسم و اندام ورزشکاری و ورزیده نیست.

فخری با بیان اینکه توسعه و تقویت کمک ‌های خیران در حوزه‌ های مختلف در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: نیک ‌اندیشی و توجه به مستضعفان از صفات بارز پهلوانان و ورزشکاران است که این امر به‌خوبی در قهرمانان ورزشی این منطقه مشهود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1432495
  • منبع: خبرگزاری مهر
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.