به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته‌پور شامگاه دوشنبه در نشست کمیته بازرسی و ارزیابی کارگروه مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن غدیر استانداری درباره تجهیز مراکز درمانی برای مقابله با کرونا، ابراز کرد: اکنون چهار بیمارستان اختصاصی کرونا ویروس در سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان راه‌اندازی شده است و در شهرستان‌های سمنان و شاهرود در کنار بیمارستان تخصصی بیمارستان‌های بیماران غیرکرونایی هم فعال است.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های گرمسار و دامغان بیمارستان‌های جانبی ویژه بیماران غیرکرونایی راه اندازی می‌شود، افزود: در مصرف روزانه اقلام پزشکی در بیمارستان‌های استان سمنان مشکلی وجود ندارد اما تأمین این اقلام در کلان به ویژه ماسک در دستور کار قرار گیرد.

برخی اقشار درکی از کرونا ندارند

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه قطع زنجیره انسانی شیوع کرونا قهری نیست و مردم باید تمام قد پای کار باشند، گفت: برخوردهایی که از سوی مسئولان مربوط برای متخلفان در مقابله با کرونا ویروس در استان انجام می‌شود، به اقشار مردم اطلاع رسانی شود.

خجسته پور با بیان اینکه بر اساس آمار، ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان وجود دارد که برای کاهش شیوع این ویروس در جامعه تلاش بیشتری از سوی همگان انجام شود، بیان کرد: باورپذیری برای مقابله با کرونا ویروس باید افزایش یابد و برخی از اقشار جامعه درکی از وضعیت خطرناک این ویروس ندارند.

وی افزود: دوگانگی در اطلاع رسانی در بحث کرونا ویروس در سطح ملی و استانی شاهدیم و صدا و سیمای ملی درصدد آرام سازی است در حالی که اطلاع رسانی در استان‌ها هشداری و به نگرانی‌ها در ارتباط با شیوع این ویروس معطوف است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.