به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی گلی عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نهمین جشن گل‌ریزان دامغان به میزبانی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۰۰ میلیون ریال به خانواده ۴۸ زندانی در این شهرستان کمک نقدی کردند، بیان کرد: از این کمک‌ها ۱۳ خانواده هر کدام شش میلیون ریال و ۳۵ خانواده دو تا شش میلیون ریال بهره‌مند شدند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه در صورت اخذ مجوز بهداشتی نهمین جشن گل‌ریزان دامغان با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده‌های زندانیان در روز پنجم خرداد امسال برگزار خواهد شد، افزود: ۶۰ خانواده زندانی شامل ۱۶۲ نفر تحت پوشش و حمایت انجمن حمایت از زندانیان دامغان قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان با اشاره به آزاد سازی هشت زندانی جرایم غیر عمد در هشتمین جشن گل‌ریزان سال گذشته افزود: سال قبل شاهد کمک ۵۷۰ میلیون ریالی خیران و مردم در این جشن بودیم و در سال جاری نیز برای آزادی ۹ زندانی جرایم غیر عمد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

گلی با اشاره به اینکه سیاست اصلی قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است، اظهار داشت: نگاه به خانواده زندانی باید موردتوجه قرار گیرد و خانواده زندانیان را از زندانی احصاء کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن حمایت از زندانیان دامغان در سال گذشته ۱۳ جلسه ۸۳ مصوبه داشت‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.