به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور صبح دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه وزارت کشور ۳۰ اولویت در حوزه اقتصادی را به استان‌های کشور برای تحقق شعار سال ابلاغ کرده است، اظهار داشت: برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال در استان سمنان تدوین شود.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال زودبازده به‌عنوان یک فعالیت اولویت‌دار تصریح کرد: شیوع کرونا عقب‌ماندگی‌هایی در حوزه اقتصادی در سراسر کشور ایجاد کرده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه رفع این عقب‌ماندگی‌ها با تلاش ویژه و مضاعف دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان در دستور کار است، گفت: تحقق شعار سال نیازمند توجه ویژه به اجرا و تکمیل طرح‌های اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان است.

خجسته پور با اشاره به اینکه با عزم ملی و اقدام جهادی می‌توان برای رونق و آبادانی روزافزون در کشور تلاش کرد، یادآور شد: همایش استانداران سراسر کشور به‌زودی برگزار می‌شود و پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی استان برای جهش تولید در قالب مشخص و عملیاتی در این همایش مطرح و تبادل‌نظر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.