به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلامتی صبح دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه موانع جهش تولید با هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان قابل‌رفع شدن است، اظهار داشت: برنامه توسعه اقتصادی استان تدوین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای رفع موانع تولید در دستور کار این برنامه قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم استمرار پیگیری‌ها برای کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: هرساله در تأمین برخی از کالاها و اقلام غذایی در کشور مشکلاتی وجود دارد که باید از هم‌اکنون با انجام اقدام‌های کاربردی به این دغدغه پایان داد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تمام‌قد از سوی مسئولان ادامه می‌یابد، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این راستا مشارکت و همکاری مطلوبی داشته باشند.

سلامتی با اشاره به اینکه کرونا و تحریم‌های اقتصادی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است، یادآور شد: با تلاش و افزایش هم‌افزایی، می‌توان از این چالش‌ها به‌سلامت عبور کرد.

وی تأکید کرد: محورهای خوبی برای توسعه اقتصادی استان سمنان تدوین‌شده است که با تلاش همگانی برای تحقق شعار سال و جهش تولید اقدام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.