به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری با اشاره به ایجاد کمیته‌های مختلف برای مقابله با کرونا در استان و کشور، ابراز داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای کنترل کرونا پای کار باشند.

وی با بیان اینکه قرارگاه زیستی و ستاد مدیریت بحران برای رویارویی با کرونا ویروس در استان سمنان تشکیل‌شده است، ابراز کرد: روز به روز هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا در سطح استان بیشتر می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه مبارزه با کرونا اقدامی مشترک است و کاهش ابتلاء اقشار مردم به این ویروس یک رسالت محسوب می‌شود، افزود: بعد از آماده‌باش برای مقابله با کرونا ویروس مدیران پای کار آمدند و این روند برای ریشه‌کنی ۱۰۰ درصدی این ویروس در استان ادامه خواهد داشت.

آشناگر گفت: در بخش‌فرهنگی و آئینی برای مقابله با کرونا در استان سمنان اقدام‌های بسیار خوبی با حضور مبلغان، روحانیان ائمه جمعه و جماعات و… انجام شده است.

وی همچنین گفت: اگر بنا باشد مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط سخت شیوع کرونا، همکاری نکنند، به عنوان متخلف به مراجع قضائی و تخلفات اداری معرفی می‌شوند

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان مشکلی نیست، اما برای تأمین الکل مشکلاتی وجود دارد که این دغدغه در روزهای آینده برطرف می‌شود، ابراز کرد: در تأمین اقلام بهداشتی در بیمارستان‌های استان مشکلی نیست.

آشناگر تاکید کرد: با تلاش کمیته پشتیبانی و تدارکات مشکلات مرتبط با تأمین این اقلام برای عموم مردم نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.