به گزارش خبرنگار مهر، علی ساغری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره راه میامی، ضمن بیان اینکه طی سال ۹۸ تسطیح و تیغه کشی ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان صورت گرفته است، ابراز کرد: تیغه‌کشی راه‌های روستایی در بخش مرکزی و کالپوش در سه مرحله، یکی از اقدامات شاخص راه و شهرسازی در حوزه راه‌های روستایی طی سال گذشته است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و۲۰۰ تن آسفالت گرم در سطح حوزه‌های استحفاظی میامی لکه‌گیری شده است، افزود: رفع افتادگی شانه راه‌های روستایی شهرستان با تراشه آسفالت به طول ۳۰ کیلومتر در محور عباس آباد-کاهک از دیگر اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.

ایجاد راه اضطراری برای کالپوش

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی، ابراز کرد: در راستای ارتقای محورهای پرتردد روستایی در شهرستان بارریزی دهانه پل‌ها در محدوده عباس آباد- میاندشت، رفع انسداد محورهای مواصلاتی و ارتقای آنها طی سال ۹۸ انجام‌شده است.

ساغری با بیان اینکه ساخت راه دسترسی اضطراری حسین‌آباد کالپوش از جمله اقدامات برجسته دیگر راه و شهرسازی میامی طی سال ۹۸ بوده است، ابراز کرد: با توجه به رانش زمین و اتفاقاتی که برای محور اصلی این روستا رخ داده بود، بهترین راه ایجاد یک محور جایگزین بود که با تلاش مجموعه راه و شهرسازی و دیگر نهادهای ذی ربط این امر صورت گرفت.

وی در خاتمه و با بیان اینکه برای مرمت راه‌هایی که در باران‌های شدید فروردین و اردیبهشت ۹۹ خسارت دیدند، سه هزار تن قیر اختصاص یافته است، تاکید کرد: گشت راهداری و اکیپ‌های اداره راه به صورت شبانه‌روزی در راستای ارتقا و بهبود راه‌های شهرستان میامی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.