به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمدی صبح جمعه در بازدید معاون سازمان برنامه‌ریزی استان سمنان از پروژه سالن سه هزار نفری شاهرود ضمن بیان اینکه در اماکن ورزشی شهرستان (متعلق به ورزش و جوانان) وجود یک سالن ورزشی استاندارد با تماشاگر کمتر دیده‌شده است، ابراز داشت: این سالن تا حدود زیادی شرایط میزبانی شهرستان را در رشته‌های توپی و گروهی و همچنین برخی رشته‌های رزمی و انفرادی فراهم خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه این سالن ورزشی ظرفیت برگزاری حتی اکثر مراسم فرهنگی و اجتماعی را نیز خواهد داشت، افزود: از سازمان برنامه‌ریزی استان درخواست می‌شود تا برای تکمیل این مجموعه جذب اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری را پیگیر شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در این دیدار که کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی شرق استان نیز حضور داشتند، ابراز داشت: برای تکمیل این سالن سه‌هزارنفری مراحل انجام سند مالکیت زمین و همچنین تخصیص اعتبارات لازم به‌منظور اجرای کار باید صورت گیرد.

محمدی ضمن بیان اینکه استعلامات مربوطه در خصوص اخذ سند مالکیت زمین از ۱۳ دستگاه اجرایی شهرستانی و اداره کل استانی و ارسال آن به مرکز انجام‌شده است، تصریح کرد: تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری ۱۳ دی‌ماه ۹۷ ازجمله مواردی که می‌تواند به تکمیل این پروژه شتاب دهد.

وی افزود: شاهرود به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مساعد از شرایط میزبانی بسیار خوبی در مسابقات و اردوها برخوردار است که وجود این سالن ورزشی می‌تواند به بهبود کیفیت‌بخشی در این میزبانی نیز کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.