برنامه‌ ریزی دقیق مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، موفقیت‌ های ورزشی چشمگیری برای ورزش شهرستان‌ های آبادان و خرمشهر در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آبادان و خرمشهر از دیر باز مهد ورزش بوده‌اند و قهرمانان بسیاری را در سطح ملی پرورش داده اند.

تفکر حرفه ای مربیان و ورزشکاران این منطقه به اندازه‌ای دارای جایگاه شایسته در بین اهالی ورزش است که بسیاری از تیم‌ های کشور که نیاز به توسعه، پیشرفت و حرفه‌ای‌گری دارند سعی می‌کنند از نیرو های توانمند این منطقه استفاده کنند.

تفکر حرفه‌ای شاید فقط یک بخش از زمینه پیشرفت و توسعه است و قطعا مسئولان نیز باید در فراهم سازی زیرساخت ها، شتابدهنده این اقدامات باشد.

طی چند سال گذشته یکی از ورزشکاران جوان به اندازه‌ای ایده‌ پرداز و علمی‌گرا بود که با حمایت ورزشکاران این منطقه، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان شد.

عملکرد وی در اداره ورزش و جوانان آبادان به اندازه‌ ای شایسته بود که وی به عنوان «مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند» منصوب شد که موجی از خوشحالی را در بین ورزشکاران و پیشکسوتان به همراه داشت و از همان آغاز فعالیت این جوانِ محبوب، پیش بینی یک تحول اساسی در ورزش آبادان و خرمشهر دور از انتظار نبود.

ادیبی از دوازدهم الی بیست و یکم ماه جاری، بزرگترین رویداد ورزشی کشور تحت عنوان «جزیره ورزش»، را برگزار کرد. در این رخداد 90 رشته ورزشی در مرکز نمایشگاه‌ های بین‌المللی منطقه آزاد اروند رشته های خود را به بازدیدکنندگان معرفی و هم چنین به صورت رایگان آن ها را آموزش دادند.

استاندارد و سطح برگزاری این جشنواره در تاریخ ورزش بی سابقه است و همین امر موجب خرسندی بسیاری از روسای هیئت‌ های ورزشی و ورزشکاران آبادان و خرمشهر شد و امید می رود چنین برنامه‌ هایی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.