به گزارش ایرنا، حسام منصوری مطلق روزسه شنبه درجلسه ساماندهی موتورهای چهارچرخ و تفریحی در ساحل این بندر افزود: به منظور ارایه بهینه خدمات در ساحل و جلوگیری از وقوع حادثه، لازم است دستگاه های متولی بصورت جدی در امر ساماندهی و نظارت بر فعالیت آنها همکاری کنند تا همه اقشار مردم این شهرستان و گردشگران بدون دغدغه و با کمال آرامش در این منطقه گردشگرپذیر نهایت استفاده را ببرند.
وی اظهارداشت: نظام مند کردن استفاده از چنین خدمات تفریحی نیازمند تعامل و هم اندیشی بیشتر دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری، دریابانی، نیروی انتظامی و ورزش و جوانان است.
منصوری مطلق با اشاره به اینکه لازمه جذب گردشگر ارایه خدمات مطلوب و فضاسازی زیبا و درخور شان است، گفت: باشگاه ها و اماکن تفریحی در جذب گردشگر از وسایلی که دارای استاندارد لازم باشد استفاده کنند تا آسیبی به مردم وارد نشود.
معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: در تعطیلات نوروز پنج باشگاه موتورهای چهارچرخ دارای پروانه رسمی مجوز فعالیت در سه نقطه از ساحل در پیست های مخصوص ساماندهی می شوند.
وی اضافه کرد: موتورهای چهارچرخ متفرقه نیز با اداره ورزش و جوانان زیر نظر مسئولان پیست اجازه فعالیت دارند.
منصوری مطلق افزود: استفاده از وسایلی نظیر موتورهای چهارچرخ و جت اسکی براساس ضوابط تعیین شده در ساحل یک اتفاق خوب است که باید برای ارتقای سرویس دهی مناسب تلاش و گام برداشت.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و ساحل آن درطول سال بخصوص تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان اقصی نقاط کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.