علی تشنه دل روز چهارشنبه در نشست  کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: هفت هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در طرح نوروزی امسال توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام شد.

وی با اشاره به توزیع برخی اقلام به منظور کمک به تنظیم بازار و قیمت ها در طرح نوروزی، بیان کرد: ۲۳۰ تن برنج پاکستانی ، ۲۵۰ تن برنج هندی ، ۸۰ تن گوشت منجمد مرغ و ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۸ تن شکر در روزهای نوروز ۹۹ و پایانی سال ۹۸ در استان سمنان عرضه شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ۶۱۴ تن پرتقال و ۲۹۹ تن سیب با نرخ دولتی ویژه تنظیم بازار شب عید در استان توزیع شد.

وی با اشاره به پرونده‌های تخلف تشکیل شده واحدهای صنفی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: ۵۹ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از این واحدها در استان انجام و چهار هزار و ۴۰۰ فقره پرونده تخلف با ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال تنظیم شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: در ارزیابی انجام شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، این استان از نظر رضایت مندی مردمی در رسیدگی به شکایات مردمی با ۷۷ درصد رسیدگی به شکایات رتبه چهارم کشوری را دارا است.

اولین نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در خصوص طرح توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.