حمیدرضا حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از بیست و پنجم اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال یکهزار و ۳۰۴ مورد نظارت بر واحدهای عرضه، مصرف و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان سمنان انجام شد.

وی ادامه داد: نظارت بر واحدهای عرضه، مصرف و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین توسط ۱۸ تیم عملیاتی انجام شد که در مجموع حجم کار این ۱۸ تیم، بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر ساعت بود.

وی بیان کرد: طی نظارت بر واحدهای عرضه، مصرف و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین امسال ۳ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی یادآور شد: از مجموع سه واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی پلمب شده در استان سمنان، یک واحد مربوط به غرب و ۲ واحد مربوط به شرق استان بود.

حسینی اظهار داشت: ۱۴ پرونده تخلف طی نظارت بر واحدهای عرضه، مصرف و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین امسال تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: بیشترین تخلف‌ها در نظارت‌ها بر مراکز عرضه، مصرف و توزیع فرآورده‌های خام دامی مربوط به قصابی‌ها و رستوران‌ها بود.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.