مصطفی حسینی عصر شنبه  ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید مرتضی آوینی و تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی به رسانه ها اعلام کرد: مجموعه عکس های منتخب هنرواره عکس آن، در قالب نمایشگاه عکس در زمان اختتامیه، نمایش داده خواهد شد و همچنین در کتاب عکس «آن» به چاپ می‌رسد. 

وی افزود: خانه عکاسان و دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، فراخوان ششمین دوره از هنرواره استانی عکس «آن» را در سال ۹۸ و با محوریت مجموعه عکس، منتشر کرد که تا پایان مهلت ارسال آثار، ۶۷۱ اثر به دبیرخانه این هنرواره رسید.

وی ادامه داد: سبک زندگی ایرانی اسلامی( خانواده، آداب و رسوم و مراسم، حجاب و پوشش ایرانی) و ایران آینده (اقتصادی، علم و فناوری، فرهنگی، اجتماعی) از موضوعات ششمین هنرواره استانی عکس «آن» بود که ۳۸ هنرمند استان، ۶۷۱ اثر را در بخش های مختلف برای رقابت در این هنرواره به دبیرخانه ارسال کردند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان خاطر نشان کرد: خسرو به‌آیین و ابوالفضل حسنی از هنرمندان و عکاسان پیشکسوت استان، داوری این دوره از هنرواره عکس آن را بر عهده داشتند.

پنج دوره جشنواره منطقه‌ای عکس «آن» که آخرین فراخوان آن در سال ۹۴ و اختتامیه آن در سال ۱۳۹۵ برگزار شده بود پس از چند سال توقف دوره ششم خود را با عنوان «ششمین هنرواره استانی عکس آن» با تاکید بر حمایت از هنرمندان بومی استان سمنان از سوی حوزه هنری این استان برنامه ریزی شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.