عبدالرضا میقانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تمایل شهروندان برای حضور در آرامستان‌های مهدیشهر برای حفظ سلامتی آن‌ها، ورود به آرامستان‌های شهرهای این شهرستان در روزهای یاد شده، ممنوع است.

وی بیان کرد: مسیرهای منتهی به آرامستان‌های مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین با همکاری نیروی انتظامی به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در این اماکن در این ۲ روز مسدود می‌شود.

فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: حفظ سلامتی شهروندان مهم‌ترین دغدغه مسوولان است و شهروندان زیارت اهل قبور را به روزهای پس از بحران شیوع کرونا بسپارند.

میقانی ابراز داشت: هموطنان و هم استانی‌ها به منظور دید و بازدید و دیدار با اقوام ساکن مهدیشهر به شهرها و روستاهای این شهرستان سفر نکنند.

وی، پرهیز جدی از ترددهای غیرضروری در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را حائز اهمیت برشمرد و افزود: شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای متخصصان مبنی بر سفر نرفتن و در خانه ماندن را جدی بگیرند.

میقانی با اشاره حضور بزرگان خانواده در روستاهای مهدیشهر، تاکید کرد: حتی سفرهای درون شهری و استانی هم در انتقال کرونا سهم به سزایی دارد و ممکن است جامعه روستایی این شهرستان را درگیر این ویروس کند.

فرماندار مهدیشهر یادآور شد: شهروندان مطمئن باشند تمام توصیه‌ها برای حفظ سلامتی آنان است.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.