مهسا شاه حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: براساس آمارگیری انجام شده به طور میانگین ۴.۶۶ درصد جامعه آماری در استان سمنان اخلاق را مهمترین معیار انتخاب همسر عنوان کردند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان ادامه داد: براساس آمارگیری انجام شده در کشور نیز معیار اخلاق در اولویت انتخاب همسر برای زنان جوان بوده است.
وی بیان کرد: زیبایی و تناسب اندام، مذهبی بودن، داشتن تحصیلات عالی، داشتن شغل، اصالت خانوادگی، تفاوت سن (بزرگ‌تر بودن پسر از دختر) ، اجتماعی بودن و اخلاق از جمله معیارهای در نظر گرفته شده برای  انتخاب همسر در پرسش‌نامه بوده است.
شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: اصالت خانوادگی اولویت دوم زنان جوان استان سمنان در بازه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال برای انتخاب همسر بوده و جالب اینکه نظر زنان جوان کشور با زنان استان سمنان تفاوتی ندارد.
وی تصریح کرد: براساس آمارگیری و نظر سنجی انجام شده داشتن شغل در اولویت سوم زنان جوان استان سمنان برای انتخاب همسر است و در کشور نیز وضعیت به این صورت است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: زیبایی و تناسب اندام کم اهمیت‌ترین معیار برای انتخاب همسر در بین زنان جوان استان بوده است.
 استان سمنان ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۳۴۵ هزار و ۷۰۴ نفر زن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.