عباس بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان بیان کرد: مسابقه مذکور به گویش سمنانی و ویژه کودکان این شهر است که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان فراخوان شده است.

وی با اشاره به اهمیت در منزل ماندن شهروندان برای کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا شهروندان بسیاری را خانه‌نشین و قرنطینه کرده است و این امر نباید سبب حذف شادی در میان خانوادها شود.

بابایی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقه زیباترین پیام تبریک سال نو ویژه کودکان نیز ایجاد نشاط و شادابی در میان آنان است.

وی یادآور شد: کودکان سمنانی می‌توانند جمله زیبای تبریک سال نو خود را به زبان سمنانی از طریق یک کلیپ ویدئویی با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت به شماره ۰۹۱۲۵۳۱۲۲۴۶ در فضای مجازی ارسال کنند.

بابایی اعلام کرد: دریافت آثار مسابقه «زیباترین پیام تبریک سال نو به گویش سمنانی» از جمعه اول فروردین ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا جمعه۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ادامه دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان عنوان کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار، به زیباترین پیام تبریک سال نو کودکان سمنانی به گویش سمنانی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.