حمیدرضا پیوندی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از روزهای اول شیوع ویروس کرونا بسته بهداشتی شامل ماسک و دستکش بین پاکبان‌های شهر سمنان توزیع شد، اما با گسترش شیوع ویروس کرونا، شهرداری در تامین ماسک با کمبود مواجه شد و اکنون با قرارداد با یک واحد تولید ماسک این مشکل رفع شد.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان ۱۰ هزار ماسک سفارش داده که در بخش اول ۲هزار و ۵۰۰ ماسک آماده و تحویل داده شده است.
پیوندی اضافه کرد: در زمان حاضر ماسک، دستکش و لباس‌کار جدید به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بین پاکبانان شهر توزیع شده است.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تحویل ۱۰‌هزار ماسک نیاز سازمان مدیریت و پسماند وتبدیل مواد شهری شهرداری سمنان تا سه ماه تامین شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و پسماند وتبدیل مواد شهری شهرداری سمنان گفت: ۲۰۵ پاکبان در سمنان مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی هستند و تقاضا می‌شود شهروندان برای حفظ سلامت پاکبانان و خانواده‌هایشان ماسک و دستکش استفاده شده را در سطل زباله بیاندازند و از رها کردن این زباله‌آلوده در خیابان‌های شهر پرهیز کنند.
 از ظهر دیروز یکهزار و ۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۲ هزار و ۷۲۹ رسید، این تعداد در استان سمنان با ۴۷ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۹ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.