علیرضا ره‌انجام روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری قلعه‌تل برای جلوگیری از شیوع کرونا پا به پای مردم تلاش می‌کند زیرا سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

وی افزود: این شهرداری برای همیاری با مردم در این شرایط، اقدام به توزیع اقلام ضروری مقابله با کرونا کرد، پکیج رایگان و اهدایی این شهرداری که شامل سه عدد ماسک فیلتر دار و یک لیتر مایع ضد عفونی برای هر خانوار کننده بوده است، بین چهار هزار خانوار قلعه‌تلی توزیع شد.

شهردار قلعه‌تل تعداد کل ماسک‌های توزیع شده را بیش از ۱۲ هزار عدد دانست و تصریح کرد: چهارهزار لیتر مایع ضد عفونی کننده نیز در این عملیات به مردم این شهر تقدیم شد، این بسته‌ها توسط نیروهای شهرداری و به صورت خانه به خانه توزیع شد.

ره‌انجام از ضدعفونی کردن خیابان‌ها و اماکن پرتردد قلعه‌تل نیز خبر داد و تصریح کرد: این عملیات در چندین نوبت در نقاط مختلف این شهر انجام و در روزهای آینده نیز تکرار خواهد شد.

وی از توجه مردم قلعه‌تل نسبت به هشدارهای بهداشتی مبنی بر عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر تشکر کرد و افزود: چند مراسم عزاداری نیز به همین دلیل در قلعه‌تل لغو و هزینه‌های آنها توسط خانواده‌ها به امور خیریه اختصاص یافت.

شهر تاریخی قلعه‌تل با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان باغملک به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.