سرهنگ موسی بزرگی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: آزمون عملی رانندگی در سراسر استان سمنان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تمام تمهیدات به منظور جلوگیری و کاهش تردد شهروندان در شهر و تاکید بر ماندن در خانه به منظور شکست ویروس کرونا اندیشیده شده است.
بزرگی تصریح کرد: تمام مراکز تعویض پلاک استان سمنان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.
وی اضافه کرد: ۶ مرکز تعویض پلاک در استان سمنان وجود دارد که هر مرکز در روز ۱۰۰ مراجعه‌کننده داشته که این شلوغ جمعیت با توصیه‌های بهداشتی برای شکست ویروس کرونا مطابقت نداشته و با هماهنگی‌های انجام شده این مراکز تعطیل شدند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌ها که در یک مراجعه نیاز به پلاک‌گذاری چندین خودرو دارند، می‌توانند با مراجعه به صورت انفرادی خدمات دریافت کنند.
وی یادآور شد: خدمات به افرادی که خودروهایشان نیاز به تعویض سیلندر و موتور دارد ارائه می‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: با نامه‌نگاری‌های انجام شده وکالت‌نامه خرید خودرو در اسفند حداقل برای سه‌ماه اعتبار خواهد داشت و در شرایط فعلی نیاز به مراجعه برای تعویض پلاک نیست.
طبق آخرین آمار اعلامی، تا ظهر چهارشنبه ۲۱ اسفند، ۲۸۴ نفر در استان سمنان به کرونا مبتلا شده اند.
طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که دوشنبه هفته جاری منتشر شد، استان سمنان در نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.