علی رضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مصوبات کمیته مقابله با کرونای بهزیستی استان سمنان بیان کرد: در اختیار قرار دادن سامانه تلفنی ۱۴۸۰ برای کاهش استرس‌های ناشی از کرونا و همچنین مشاوره درباره این بیماری یکی از اقدامات اداره کل بهزیستی استان سمنان برای مقابله با کرونا است.

وی ارائه خدمات غیرحضوری برای خارج نشدن شهروندان از منزل به صورت شبانه‌روزی را هدف اصلی این سامانه تلفنی دانست و ابراز کرد: سهل‌انگاری با کاهش بار روانی نباید اشتباه گرفته شود و تفکیک نشدن این دو امر مشکلات و آسیب‌های جبران ناپذیری را به همراه دارد لذا این سامانه می‌کوشد تا به مردم نوعی اطمینان خاطر دهد که به شکل درست درباره جداسازی این دو مفهوم از یکدیگر تصمیم‌گیری کنند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نظارت پیوسته بر تمام مراکز به ویژه مراکز شبانه‌روزی در روزهای اخیر و تعطیلات فروردین‌ماه را از دیگر اقدامات و تمهیدات این اداره کل درباره کرونا دانست و تصریح کرد: امکان تعطیلی مراکز نگهداری معلولان وجود ندارد لذا باید توجه بیشتری به این مراکز شود.

ایزد پور درباره اقدامات حفاظت فیزیکی از ویروس کرونا در بهزیستی سمنان نیز گفت: برای ضدعفونی کردن مراکز و ادارات بهزیستی استان همچنین ۲۵۰ عدد ماسک و ۶۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه و تحویل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.