انسیه ایمانی عصر سه‌شنبه در ششمین نشست کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر اداره کل بهزیستی استان سمنان، بیان کرد: پذیرش افراد متقاضی در مراکز ترک اعتیاد این استان علاوه بر حکم قضایی با رعایت بهداشت اولیه امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه این دستور به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است، ادامه داد: هفت میلیون ریال به مراکز اقامتی میان مدت و مراکز گذری به منظور تامین مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی تخصیص داده شد.

معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان به افزایش تماس‌ شهروندان استان با خط ۱۴۸۰ اشاره و بیان کرد: سه روز گذشته ۱۰۰ تماس با این خط با موضوع مسائل بهداشتی، روانشناسی و کاهش استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا برقرار شد.

احمد پیوندی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست گفت: سرانه ۳۰۰ هزار ریال برای هر نفر به منظور تامین مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی به حساب صاحبان مراکز واریز شده است و با پیگیری این معاونت سرانه ۶۰۰ هزار ریالی هر نفر به همین منظور به شهرستان ها تخصیص داده شده تا به حساب مراکز واریز شود .

وی افزود : در شرایط فعلی پذیرش مددجوی جدید در مراکز شبانه روزی ممنوع اعلام شده است به جزء با حکم قضایی که این امر مشکلاتی را ایجاد کرده است و برای رفع این مشکلات نیاز به همکاری و هم‌فکری بین بخشی است.

مدیران اداره بهزیستی شهرستان‌ها و نمایندگان این ادارات در ششمین نشست کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر اداره کل بهزیستی در ستاد استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

این نشست به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان و با حضور معاونان، رابطان ستادی و شهرستانی و مدیران شهرستان‌های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.