به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونا در سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه نظام توزیع اقلام بهداشتی در کشور نیازمند بازنگری است، اظهار داشت: ظرفیت مشاغل خانگی برای تولید ماسک در راستای کمبود اقلام بهداشتی در استان سمنان به‌کارگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه توزیع اینترنتی ماسک به‌صورت خرد در دستور کار است، تصریح کرد: با ایجاد سازوکارهای اصولی برای توزیع در چارچوب شبکه اقدامات لازم انجام می‌شود.

تردد مردم به بخش‌های دولتی و بانک‌ها زیاد است

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نمی‌شود از آب، برق و گاز و دیگر زیرساخت‌ها برای تولید اقلام بهداشتی در استان استفاده کرد اما کالاهای تولیدی به دیگر نقاط کشور ارسال شود، خاطرنشان کرد: از این بعد طرح‌های جدیدی در سطح استان برای تأمین و توزیع اقلام بهداشتی اتخاذ می‌شود.

عسگری با انتقاد از روند توزیع اقلام بهداشتی در کشور یادآور شد: دانشگاه‌های استان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید برای تأمین اقلام بهداشتی با رویکرد کارشناسی در این عرصه فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از رفت‌وآمد در بانک‌ها خودداری کنند، تأکید کرد: بسیاری از فرایندها در سیستم بانکی اکنون الکترونیکی شده و تردد مردم به بخش‌های دولتی و بانک‌ها زیاد است و لذا باید این روند هرچه سریع‌تر رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یادآور شد: پیگیری تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی انجام می‌شود و شبکه توزیع اقلام بهداشتی به‌زودی ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.