رییس سازمان نظام مهندسی کردستان روز چهارشنبه با اشاره به لزوم همکاری و حمایت دستگاه‌ها و شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این ارتباط هیات مدیره با اختصاص 2 میلیارد ریال و هیات امنای صندوق حمایت از اعضای سازمان نیز با مبلغ یک میلیارد ریال جهت کمک به مقابله باشیوع ویروس کرونا موافقت کرده‌اند.

فریبرز خلیل اللهی اضافه کرد: این اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی از جمله کیت‌های حفاظت فردی ، ماسک ، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضدعفونی هزینه می‌شود و مقرر شده با اعلام نیاز بیمارستان‌ها از مراجع ذی صلاح به آنان تحویل داده شود.

وی گفت: جامعه مهندسی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از هر اقدامی در این جهت دریغ نمی کند و آمادگی خود را برای همکاری با مراکز پزشکی اعلام می دارد.

وی افزود: جامعه مهندسی قدردان جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی بعنوان خط مقدم این مبارزه و همچنین نهادها و سازمان های مردم نهاد که هرکدام بنحوی مشغول به یاری شهروندان و مقابله با شیوع این ویروس هستند.

اکنون ۱۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۷۸ نفر از این افراد به بیماری کووید ۱۹، قطعی است تاکنون ۹ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در شهرهای سقز و مریوان جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.