مهدی صمیمیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: انجام بیش از ٢٥٠ عملیات ضدعفونی در روستاهای استان سمنان در هفته پیش‌رو برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: در تعدادی از روستاهای استان سمنان، عملیات محلول پاشی با تاخیر در حال پیگیری بود که به دهیاری این روستاها تذکر داده شد.
وی خاطرنشان کرد: بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با همکاری شوراهای اسلامی، نیروهای جهادی و مردمی، کشاورزان، نیروهای بسیج، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و خیران به صورت مداوم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روستاها تلاش می‌کنند.
صمیمیان تصریح کرد: علاوه بر محلول پاشی و ضدعفونی روستاها، دهیاری‌ها با نصب بنر و توزیع بروشور و اعلام پیام‌های بهداشتی از طریق بلندگو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری خاطرنشان کرد: تعدادی بسته‌های بهداشتی در بین اهالی برخی روستاهای استان برای مقابله با ویروس کرونا با کمک خیران توزیع شده است.
۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار تن در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند. سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.