مهدی صمیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع ۱۲۱ طرح، ۶ طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد:  ۱۱۵ طرح با اعتبار ۱۰۹ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در روستاهای استان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۱۵ طرح آماده افتتاح در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال، ۱۱ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال  در میامی، چهار طرح با اعتبار هفت میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در آرادان، ۲۴ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال در مهدیشهر و سه طرح با اعتبار ۶ میلیارد و۷۹۰ میلیون ریال در سرخه قرار دارد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۱۵ طرح آماده افتتاح در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال، ۱۶ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در شاهرود،  ۳۲ طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در دامغان، ۲۳ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال در گرمسار و ۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال در سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

صمیمیان بیان کرد: از مجموع ۶ طرح کلنگ‌زنی برای دهه فجر امسال در استان سمنان، ۴ طرح با اعتبار چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال مربوط به روستاهای سمنان، یک طرح با اعتبار ۶ میلیارد ریال مربوط به سرخه و یک طرح با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مربوط به گرمسار است.

وی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در روستاهای استان سمنان از محل اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها تامین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: بهسازی معابر روستایی،احداث بوستان، احداث خانه ورزش، احداث یادمان شهدا، احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی  از جمله طرح‌های آماده افتتاح روستاهای استان سمنان در دهه فجر امسال است.

۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۲ هزار نفر در بیش از ۵۴۹ روستای استان سمنان زندگی می کنند. سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.