به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی احمدی ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه اهمیت جایگاه فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها بسیار مهم است، بیان کرد: درک بالای فرهنگی مسئولان به ویژه فرماندار برای هنرمندان بسیار مهم است.

وی افزود: اگر مسئولان درک بالایی از هنر و جایگاه هنر داشته باشند و مطمئن باشید در آینده جامعه فرهنگی و هنری موفقی خواهیم داشت.

مشاور وزیر گفت باید خلاءهای فرهنگی هنری در هر جامعه شناسایی شود و از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای از بین بردن این خلاءها استفاده کنیم.

احمدی به همین منظور در شهرستان‌ها هنرمندان بسیار قابل ای وجود دارند که آثار خود را در نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند از سوی دیگر باید گفت جامعه برای پویایی و تحرک نیاز به نیرویی محرکه دارد که این نیرو می‌تواند با ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تولید کرد.

در ادامه این نشست رضا مهدیان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به داشته‌ها و ظرفیت‌های عظیم فرهنگی در شهرستان شاهرود، گفت: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند اتفاقات خوبی را به خصوص برای نسل جوان جامعه به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.