علیرضا خدابنده روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهارداشت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان، ۶۴۴ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سال تا پایان بهمن دریافت کردند.

وی بیان کرد: شناسایی طرح اجرایی، بررسی کارشناسی طرح‌ها، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، پیاده‌سازی و بهره‌برداری نهایی از مراحل فرایند اجرای طرح‌های راهبردی شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ادامه داد: در طرح راهبران شغلی، فعال اقتصادی و کارآفرینی در یک عرصه خاص تولیدی مشغول فعالیت است که پس از تایید صلاحیت و اهلیت فردی و حقوقی، زمینه همکاری کمیته امداد با وی فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مدت، ۱۳۴ مددجوی استان سمنان از طریق این نظام راهبری و راهبران  شغلی مشغول به کار شدند.

وی به  ایجاد ۱۴۱ فرصت شغلی را از طریق دفاتر کاریابی برای مددجویان استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: عمده مشاغل در قالب طرح خدماتی، طرح دامپروری، کشاورزی، صنایع‌دستی و طرح‌های صنعتی و معدنی و شیلات بوده است.

خدابنده ابراز داشت: چهار هزار و ۴۵۴ طرح اشتغال تحت نظارت کمیته امداد استان سمنان پایش و نظارت می‌شود.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: علاوه بر تسهیلات پرداخت شده به مددجویان برای ایجاد اشتغال، تسهیلات اشتغال زایی دوباره با هدف پایدارسازی و در مواردی با هدف بازچرخانی طرح های اشتغال در حال اجرا به  مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال استان امسال پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.