به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه افزایش جذب حامیان و میزان مشارکت آن‌ها در اولویت نخست کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیارد تومان کمک‌های مالی حامیان استان جمع‌آوری‌شده است.

وی بابیان اینکه این مبلغ در قالب طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا جمع آوری شد، خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام در استان سمنان با تحقق ۱۲۹ درصدی از برنامه‌های تعهد شده در رتبه نخست کشور قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین از آغاز طرح پویش جذب ۱۴ هزار حامی در استان خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ حامی جذب و حامی کودکان ایتام و محسنین شدند.

مسعودیان راد بابیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در استان سمنان شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: همشهریان استان می‌توانند با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰ هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر در این پویش اجتماعی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه عموم مردم خیراندیش استان سمنان می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در این پویش اجتماعی شرکت کنند، گفت: پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.