به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی ستاد انتخابات استان سمنان ضمن بیان اینکه تا به این لحظه ۱۹۸ هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان شرکت کردند، ابراز داشت: با توجه به تمدید مهلت رأی‌گیری تا ساعت ۲۲ امشب پیش‌بینی می‌شود این آمار فراتر رود.

وی بابیان اینکه هم استانی‌ها می‌بایست آرای خود را قبل از ساعت ۲۲ امشب به صندوق‌های رأی بیندازند، افزود: با توجه به اعلام تمدید مهلت رأی‌گیری شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه همه افرادی که دل درگرو نظام و انقلاب دارند می‌بایست در انتخابات مشارکت داشته باشند، ابراز داشت: این مشارکت به معنای اتحاد، همبستگی و ادای دین به شهدا است لذا از هم استانی‌ها انتظار می‌رود قبل از پایان مهلت قانونی به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

آشناگر بابیان اینکه علاوه بر مردم طرفداران نامزدها نیز اخلاق مدارانه رفتار کردند، در ادامه تصریح کرد: این حمایت در چهارچوب قانونی از سوی طرفداران صورت گرفت که این امر برای استان سمنان شایان تقدیر است.

وی افزود: حضور عوامل ستاد انتخابات در هر هشت شهرستان استان سمنان نقش مؤثری در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در استان سمنان داشت که خوشبختانه مردم با حضور خودشان ارادت خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.