منوچهر فخری شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: هیات بازرسی انتخابات استان سمنان تا مدتی که زمان انتخابات تمدید می‌شود آماده دریافت گزارش‌های احتمالی مردم از تخلفات انتخاباتی است.

وی ادامه داد: در هر حوزه انتخابیه استان سمنان شماره تماس برای دریافت گزارش مردمی درباره تخلفات انتخاباتی اعلام شده و همچنین در تمام شعبه‌های اخذ رای یک بازرس برای نظارت برای سلامت و امنیت را حضور دارد.

وی بیان کرد: ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان سمنان وجود دارد و ۶۳۸ بازرس برای نظارت بر سلامت و امنیت انتخابات امروز در استان سمنان مشارکت دارند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان تصریح کرد: سه بازرس ویژه در حوزه انتخابیه سمنان مهدیشهر و سرخه، ۲ بازرس ویژه در حوزه انتخابیه دامغان و در بقیه شهرستان‌ها یک بازرس ویژه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته بازرسی در هشت شهرستان استان سمنان تشکیل شده و انتخابات در شرایط امن و سالم در حال برگزاری است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف انتخاباتی را به بازرس حوزه انتخابیه خود گزارش کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان و با حضور ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور صبح دوم اسفند آغاز شد. از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند. ۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.