حبیب‌الله خجسته‌پور عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع ۸۵ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در چهار حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی، دامغان و نیز گرمسار و آرادان ، تاکنون ۲۵ نفر از نامزدها در این حوزه‌ها به طور رسمی از حضور در عرصه رقابت‌ها انصراف دادند.

وی بیان کرد: اکنون چهار بانو و ۵۶ آقا نامزد نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان هستند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: از کل نامزدهای حاضر در چهار حوزه انتخابیه این استان ۱۸ نفر در سمنان، مهدیشهر و سرخه، ۱۴ نفر در شاهرود و میامی، ۱۷ نفر در دامغان و ۱۱ نفر در گرمسار و آرادان حضور دارند.

وی تصریح کرد: حوزه انتخابیه دامغان و شاهرود و میامی هر کدام یک کاندیدای بانو و حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۲ نامزد انتخاباتی بانو دارد.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: به ازای هر کرسی نمایندگی در استان سمنان ۱۵ نفر در صحنه رقابت‌های انتخاباتی باقی ماندند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان اظهارداشت: از ساعت هشت صبح فردا - پنجشنبه- ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی آغاز  و فهرست‌های نهایی نامزدهای حاضر در رقابت‌ها برای نصب در شعبه ‌های اخذ رای چاپ می‌شود.

کار رای گیری از ساعت هشت صبح روز جمعه – دوم اسفند – همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

استان سمنان در مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارد.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند.

در پایان نظارت استانی و کشوری شورای نگهبان بر صلاحیت داوطلبان و موافقت این شورا با درخواست انتقال سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان تعداد ۸۵ نفر تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.