به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه دوشنبه در نشست آموزشی برگزارکنندگان انتخابات حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه به میزبانی سالن همایش‌های شهید مطهری سمنان بابیان اینکه این حوزه انتخابیه ۱۹۵ شعبه رأی‌گیری خواهد داشت، بیان کرد: دو هزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در این حوزه‌های رأی‌گیری تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه حسن برگزاری انتخابات هدف این افراد است، بیان داشت: آموزش برگزارکنندگان انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان سمنان موردتوجه قرار داشته و همگی با وظایف خود آشنا هستند.

معاون استاندار سمنان حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را خواستار شد و گفت: این امر به اقتدار نظام اسلامی کمک می‌کند.

فخری اقتدار سیاسی نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تمامی زیرساخت‌ها برای حضور پرشور اقشار مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم‌شده است.

وی افزود: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات به معنای واقعی امانتداران رأی مردم هستند و در استان از افراد کاردان و باشخصیت برای حُسن انجام این امور بهره‌مند هستیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان در ادامه گفت: تمامی مسئولان مربوطه برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در استان آمادگی کامل دارند.

فخری در خاتمه گفت: بازرسان نظارت بر انتخابات باید از مسائل قانونی در امر برگزاری انتخابات، آگاهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1356897
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.