سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز دوشنبه در دومین جلسه مجمع بسیج شهرستان مراغه افزود:  با هدایت های رهبری و حضور مردم در تمامی مقاطع تاریخی، خطراتی که  انقلاب و نظام  اسلامی را تهدید می کرد،   از بین رفته و این امر در سایه خون شهدایی چون سردار سلیمانی محقق شده است.

وی ادامه داد: در فتنه های مختلف دهه های گذشته،   نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور اساسی و بی بدیل بوده است.

رشیدی با اشاره به نقش نیروهای مردمی و بسیجی در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: نقش تاثیرگذار مردم قابل مقایسه با سال های قبل  از انقلاب اسلامی  نبوده و این امر نشان دهنده وجود پشتوانه مردمی نظام اسلامی است.

وی گام دوم انقلاب را افتخار به گذشته و امید به آینده  عنوان کرد و افزود: با توجه به انتخابات حساس پیش رو، با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، زمینه مساعد را برای انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و متعهد فراهم سازیم.

وی گفت: برای قدرتمند شدن  در زمینه های مختلف، کشور نیازمند توسعه پایدار با تکیه بر تفکر جهادی بوده و در صورت تحقق کامل، دشمن نخواهد توانست چشم طمع و تعرضی به میهن اسلامی داشته باشد.

رشیدی،   مجلس قوی،  دولت قوی،   نماینده قوی و مجلسی در تراز انقلاب اسلامی را از دیگر مولفه های قدرت نظام اسلامی عنوان کرد و اضافه کرد: مشکل ما در جامعه مشکل انتخاب است و نه انقلاب، لیکن اگر با انتخاب صحیح و آگاهانه حضور داشته باشیم مشکلات وجود در کشور، مرتفع خواهد شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.