محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در آیین افتتاح گازرسانی به روستای چپقلو، در جمع اهالی این روستا، افتتاح پروژه های عمرانی در سطح شهرستان را  در سایه کار و تلاش تمامی دستگاههای اجرایی و پیگیری های مستمر از مبادی استانی و کشوری و مساعدت آنها دنست و گفت: شاخصه اصلی پروژه ها، عدم توقف کارها و انجام به بهترین نحو ممکن در شرایط محدودیت اعتبار است.

وی افزود: با ارائه خدمات و امکاناتی چون گازرسانی، سعی داریم تا سطح رفاه مردم در روستاها ارتقا یابد چراکه باور داریم روستانشینان سنگربانان تولید هستند.

وی ادامه داد: آرمانهای والای نظام جمهوری اسلامی نگاهی مثبت نسبت به روستا و روستاییان دارد و تلاش روستاییان هم سبب رونق اقتصاد محلی و به تبع آن رونق چرخه اقتصاد کلان مملکت نقش مهمی را ایفا می کند و ارتقای خدمات به روز ارتباطی و فناوری، برای رفاه همه جانبه در جامعه روستایی لازم است.

مشایخی ارتقای بینش سیاسی اقشار مختلف جامعه مخصوصا روستانشینان را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خواند و گفت: روستاییان مشارکت همه جانبه خود در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی مانند انتخابات را به نمایش گذاشته اند و در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور گسترده و حداکثری آحاد مردم به خصوص جامعه روستایی در پای صندوق های رای خواهیم بود.

فرماندار ویژه میانه با تاکید بر اینکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی اصلح، سرنوشت و آینده ای روشن را با مجلسی مقتدر، کارآمد و انقلابی برای کشور رقم می زند، افزود: حضور مردم همواره در رصد دشمنان و معاندین نظام اسلامی است و منتظر انتخاباتی کمرنگ هستند که مطمئنا خلاف تصوراتشان رخ خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.